Η πιο χαμηλή θερμοκρασία στην πρωτεύουσα εχθές Δευτέρα 7 Οκτωβρίου. Τόσο χαμηλή θερμοκρασία είχε να καταγραφεί από το 1898
Η 2η πιο χαμηλή θερμοκρασία που έχει καταγραφεί ποτέ το 1ο δεκαήμερο του Οκτωβρίου στην Αθήνα, καταγράφηκε την Παρασκευή 4/10 με το θερμόμετρο να μην ξεπερνάει τους 16 βαθμούς Κελσίου. Τόσο χαμηλή θερμοκρασία είχε να καταγραφεί από το 1898 όπου στις 5 Οκτωβρίου
τότε, η θερμοκρασία στο Θησείο δεν είχε ανέβει πάνω από τους 13,1 βαθμού
meteo
metar
τότε, η θερμοκρασία στο Θησείο δεν είχε ανέβει πάνω από τους 13,1 βαθμού
meteo
metar
Labels:
ΚΑΙΡΟΣ
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.