Τι θα έκαναν οι Ελληνες το '40 αν θα έπρεπε να πληρώσουν ενιαίο φόρο ακινήτων [σκίτσο]

Με ένα πολύ χιουμοριστικό σκίτσο περιγράφεται η κατάσταση στην οποία έχουν έχουν βρεθεί οι περισσότεροι Ελληνες πολίτες με το νέο φόρο ακινήτων που έρχεται. Ο Ανδρέας Πετρουλάκης με το Σκίτσο του στην Καθημερινή περιγράφει πολύ χιουμοριστικά πως θα αντιμετώπιζαν οι Ελληνες στρατιώτες στο έπος του '40 αν θα έπρεπε να πληρώσουν ΦΑΠ.
Ετσι ο επικεφαλής του τάγματος λέει «δεν θα χαρίσουμε ούτε μία σπιθαμή ελληνικής γης» και αμέσως συμπληρώνει «πρέπει να μαζευτούν 3,5 δισ. από τον ενιαίο φόρο ακινήτων».


Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]