Τέλος η πληρωμή με μετρητά στις εφορίες!

Οσο μικρό και να είναι το ποσό της οφειλής στην εφορία  η εξόφληση θα γίνεται  πλέον με  πιστωτική κάρτα ή με επιταγή.Ο λόγος ?Να μειωθούν οι ουρές και η ταλιπωρία των πολιτών.Παράλληλα η εξόφληση θα μπορεί να γίνεται σε τραπεζικά καταστήματα και ΕΛΤΑ με τη χρήση του ειδικού κωδικού που αναγράφεται σε κάθε φορολογική δήλωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]