Το μαύρο χάλι στο κέντρο της Άρτας.Κυκλοφοριακό κομφούζιο στον... πεζόδρομο(;)

Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε σήμερα, Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου στις 12:20 μμ, στον (ο Θεός να τον κάνει) πεζόδρομο της Κοσμά Αιτωλού...

  
   Το καλύτερο σχόλιο για τα καθημερινά χάλια του κέντρου της Άρτας το έκανε ο Κώστας Τράμπας στο Δημοτικό Συμβούλιο της περασμένης Τετάρτης, όταν απευθυνόμενος στον Γιάννη Παπαλέξη του είπε με σαρκαστικό ύφος: Δεν βάζουμε εισιτήριο, να έχουμε και έσοδα για το Δήμο;
   Όχι ο δήμαρχος δεν απάντησε τίποτε, ούτε για τα χάλια, ούτε για το κόμμα του που έδιωξε ως περιττούς τους δημοτικούς αστυνομικούς, ούτε για τους πολίτες που αγωνίζονται να περπατήσουν με ασφάλεια στους (ο Θεός να τους κάνει) πεζόδρομους. Περιορίστηκε να χαμογελάσει αμήχανα... 

πηγη tilevoasartas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]