Ανακοίνωση από ΝΔ για τα γεγονότα στο Πέραμα με αστερίσκους
Η ΝΔ μέσω του Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής Ανδρέα Παπαμιμίκου αποφεύγει να αναφερθεί στα γεγονότα, να κατονομάσει την Χρυσή Αυγή. Καταδικάζει "χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις" τη δολοφονική επίθεση της ΧΑ κατά μελών του ΚΚΕ η ΝΔ; Ναι ή όχι;
Η δήλωση Παπαμιμίκου
«Η ωμή βία και η μισαλλοδοξία που καλλιεργούν ορισμένοι τις τελευταίες ημέρες, προκειμένου να τραφούν από αυτή στη συνέχεια, δεν πρέπει να αποτελεί για κανέναν αντικείμενο επικοινωνιακών χειρισμών. Αντίθετα, είναι ζήτημα ουσίας που απασχολεί τις αρμόδιες Αρχές, οι οποίες θα πρέπει να τους αντιμετωπίσουν με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν συμμορίες του κοινού εγκλήματος.
Ως Νέα Δημοκρατία δεν πρόκειται να παίξουμε το παιχνίδι που επιθυμούν οι θιασώτες του ναζισμού, ώστε να φαίνονται τα μόνιμα θύματα του συστήματος και να ενισχύουν το δήθεν αντισυστημικό τους προφίλ.
Για όσους διαπράττουν εγκληματικές πράξεις, υπάρχει η ποινική νομοθεσία».
Η δήλωση Παπαμιμίκου
«Η ωμή βία και η μισαλλοδοξία που καλλιεργούν ορισμένοι τις τελευταίες ημέρες, προκειμένου να τραφούν από αυτή στη συνέχεια, δεν πρέπει να αποτελεί για κανέναν αντικείμενο επικοινωνιακών χειρισμών. Αντίθετα, είναι ζήτημα ουσίας που απασχολεί τις αρμόδιες Αρχές, οι οποίες θα πρέπει να τους αντιμετωπίσουν με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν συμμορίες του κοινού εγκλήματος.
Ως Νέα Δημοκρατία δεν πρόκειται να παίξουμε το παιχνίδι που επιθυμούν οι θιασώτες του ναζισμού, ώστε να φαίνονται τα μόνιμα θύματα του συστήματος και να ενισχύουν το δήθεν αντισυστημικό τους προφίλ.
Για όσους διαπράττουν εγκληματικές πράξεις, υπάρχει η ποινική νομοθεσία».
Labels:
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.