Nielsen: Η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων έχει αλλάξει ριζικά τις καταναλωτικές συνήθειες

Δραματικές αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων πολιτών καταγράφει η έρευνα της Nielsen για την καταναλωτική εμπιστοσύνη, την ίδια στιγμή περισσότεροι από τους μισούς εκφράζουν έντονη ανησυχία για το εργασιακό μέλλον τους.
Η έρευνα της Nielsen για το δεύτερο τρίμηνο του 2013 αναδεικνύει ότι η ανησυχία για την πορεία της ελληνικής οικονομίας παραμένει, καθώς μακροοικονομικά γεγονότα, όπως μια πιθανή αύξηση στα επιτόκια θα έχει ως συνέπεια την μείωση των δαπανών του νοικοκυριού.
Συγκεκριμένα, 8 στους 10 Έλληνες συνεχίζουν να αμφισβητούν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να ξεπεράσει την κρίση σύντομα, ενώ θεωρούν ότι θα παραμείνει σε ύφεση για τους επόμενους 12 μήνες. Το 51% των ερωτηθέντων νοιώθει εργασιακή ανασφάλεια, την ίδια στιγμή που το 91% έχει αλλάξει τις καταναλωτικές του συνήθειες και έχουν γίνει περισσότερο προσεκτικοί με τις δαπάνες τους. Να σημειωθεί ότι αυτό το ποσοστό είναι το μεγαλύτερο σε όλη την Ευρώπη.
Ως εκ τούτου, οι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στα φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα και δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν να τα προτιμούν ακόμη και όταν οι οικονομικές συνθήκες βελτιωθούν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]