Σύλληψη παράνομου αλλοδαπού στην Ηγουμενίτσα
Συνελήφθη, βραδινές ώρες χθες, εντός του επιβατηγού σταθμού του λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας, από προσωπικό του Γραφείου Ασφάλειας οικείας Λιμενικής Αρχής, ένας (01) αλλοδαπός, ο οποίος κατείχε και επέδειξε πλαστό ταξιδιωτικό έγγραφο, με σκοπό την παράνομη έξοδό του από τη χώρα.
Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας.
Labels:
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.