Στο τραπέζι ξανά η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση

Σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές του υπουργείου Οικονομικών, η Τρόικα εξετάζει το αίτημα της ελληνικής πλευράς για τη μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση από 23% σε 13% στη διάρκεια του καλοκαιριού. Κατά τις ίδιες πηγές, ζητούνται από την ελληνική πλευρά να παρουσιάσει ισοδύναμα μέτρα αλλά υπάρχει, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, πεδίο συνεννόησης. Η κυβέρνηση έχει επενδύσει πολλά σε μια τέτοια απόφαση για
επικοινωνιακούς και για ουσιαστικούς λόγους, καθώς θεωρεί ότι θα αναθερμανθεί η κατανάλωση στη διάρκεια των διακοπών εφόσον μειωθεί ο ΦΠΑ. Από την άλλη πλευρά, είναι προφανές ότι η κυβέρνηση αναζητά εναγωνίως μια καλή είδηση για να βελτιωθεί η ατμόσφαιρα που μόνο βαραίνει το τελευταίο διάστημα.
aftodioikisi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]