Αστείες οι δικαιολογίες του Καχριμάνη
Έκπληκτη η τοπική κοινωνία διάβασε τις δηλώσεις του ΠεριφερειάρχηΑλέκου Καχριμάνη, αναφορικά με την μη συμμετοχή της Περιφέρειας Ηπείρου στη σύσκεψη για τον τουρισμό όλων των Περιφερειαρχών μαζί με τον Υπουργό Εσωτερικών και την Υπουργό Τουρισμού. Αφού λοιπόν ο κ. Καχριμάνης εκτιμά ότι οι συσκέψεις, με Υπουργούς μάλιστα, είναι άχρηστες κάνει γνωστό ότι είχε ενημερώσει για την απουσία του. Τίθενται πλέον τα εξής ερωτήματα:1. Αφού είναι "άχρηστες" οι συσκέψεις με Υπουργούς και Περιφερειάρχες, "άχρηστοι" θα πρέπει να είναι και όλοι οι Περιφερειάρχες της χώρας, όπως και οι Υπουργοί που συμμετείχαν σε αυτές.
2. Αφού είναι "άχρηστες" αυτές οι συσκέψεις, όλα τα ζητήματα που αναφέρει στην ανακοίνωσή του ποιος θα τα λύσει; Μόνος του;
3. Αναφέρει ότι κάποιοι στην Αθήνα κρατούν στο περιθώριο τις Περιφέρειες. Μήπως αυτοαναιρείται πλέον με τη λογική του να θεωρεί "άχρηστες" τις συσκέψεις με Υπουργούς, στις οποίες δεν θέλει να συμμετέχει;
4. Μήπως επιτέλους πρέπει ο κ.Καχριμάνης, εκτός από την παρουσία του σε κάθε λογής τοπική εκδήλωση να αρχίσει να συμμετέχει στις συσκέψεις με τους Υπουργούς της κυβέρνησης, ώστε να πετύχει κάτι και για τον τόπο μας;
5. Αν αισθάνεται κουρασμένος ο Περιφερειάρχης, έχει Αντιπεριφερειάρχες, που μπορούν να εκπροσωπήσουν την Περιφέρεια. Εκτός βέβαια αν τους θεωρεί ανεπαρκείς, οπότε πρέπει ο ίδιος να σκεφτεί για τις επιλογές του...
epirusgate
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.