Περιφερειάρχης:Πλήρης δικαίωση της Περιφ. Αρχής για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του Περιφερειάρχη, μέχρι σήμερα από την πρώτη δόση των ληξιπρόθεσμων στις τέσσερις περιφερειακές ενότητες έχει καταβληθεί στους δικαιούχους 1,8 εκ. ευρώ και συνεχίζεται η εκκαθάριση από την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου η οποία από την πλευρά της αντιμετωπίζει πρόβλημα έλλειψης προσωπικού.
Ο Περιφερειάρχης σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του ανέφερε ότι από τον έλεγχο που είχε γίνει από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, διαπιστώθηκε η άψογη λειτουργία των Υπηρεσιών της Περιφέρειας. «Η Περιφερειακή Αρχή κινείται με πλήρη διαφάνεια και με το λιγότερο δυνατό κόστος στην εκτέλεση των έργων», τόνισε προσθέτοντας ότι για το 2012 δεν είχε δοθεί ούτε ένα ευρώ από τους Κ.Α.Π. στην Περιφέρεια και τις Περιφερειακές Ενότητες και μόλις την 31η Δεκεμβρίου διαβιβάστηκε το ποσό των 13 εκ. ευρώ από το Πρόγραμμα των Δημοσίων Επενδύσεων. «Μας άφησαν ένα χρόνο στον αέρα. Δεν είχαμε πλήρες πρόγραμμα, δεν μπορούσαμε να ανταπεξέλθουμε ούτε στις βασικές μας υποχρεώσεις», είπε, συμπληρώνοντας ότι και το πρόγραμμα του 2013 για τους ΚΑΠ, καταρτίστηκε με πολύ προσοχή και λαμβάνοντας υπόψη τη χαμηλή χρηματοδότηση από την Πολιτεία. «Είμαστε πολύ φειδωλοί στην κατάρτιση των προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται από τους ΚΑΠ για να μη βρεθούμε εκτεθειμένοι. Όλοι οι Περιφερειάρχες συμφωνήσαμε να κάνουμε τα απολύτως αναγκαία. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι από τις χρηματοδοτήσεις και είμαστε αποφασισμένοι να ασκήσουμε κάθε δυνατή πίεση για να διεκδικήσουμε πόρους. Στην προσπάθεια αυτή πρέπει να είμαστε όλοι μαζί», υπογράμμισε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.