Ιωάννινα: Σύσκεψη για τα υπό κατάληψη κτίρια του παλιού νοσοκομείου «Γ. Χατζηκώστα»
Στο πλαίσιο αυτό, συγκάλεσε σύσκεψη στο γραφείο του, το πρωί της Πέμπτης (18/4/2013) με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρου Καχριμάνη, του Δημάρχου Ιωαννίνων Φίλιππα Φίλιου, του διοικητή του νοσοκομείου Φώτη Βάββα και του Αστυνομικού Διευθυντή Ιωαννίνων Ανδρέα Παπιγκιώτη.
Στη διάρκεια της σύσκεψης υπήρξε ταύτιση απόψεων από όλους πως η απομάκρυνση των καταληψιών και η σφράγιση των κτιρίων όπως αποδείχθηκε ήταν αναποτελεσματικό μέτρο καθώς λειτούργησε για μικρό χρονικό διάστημα και θα πρέπει οι ενέργειες που θα ακολουθηθούν από εδώ και στο εξής να είναι συντονισμένες για να έχουν μόνιμο αποτέλεσμα. Αποφάσισαν έτσι, ο καθένας να αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για το προσεχές διάστημα με στόχο την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση των κτιρίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.