Εντονη αντίδραση απο τον Κώστα Τσάγκα μετά τα τα συγχαρητήρια που έδωσε ο πρώην Δήμαρχος Ιωαννίνων στην Αννα Ασημακοπούλου για τη νέα της θέση

"Γιατί να πούμε συγχαρητήρια?Για την αλλαγή καρέκλας?Τί έκανε η κ.Ασημακοπούλου για τα Γιάννενα?Το μόνο έργο που άφησε  ήταν ότι με την παρέα της υπέγραψε το ξεπούλημα της Ελλάδας"
Με αυτά τα λόγια επιτέθηκε ο Κ.Τσάγκας στο Νίκο Γκόντα ,όταν θέλησε να δώσει συγχαρητήρια στην Αννα Ασημακοπούλου για το νέο της ρόλο στην κυβέρνηση Σαμαρά .
Η "σύγκρουση" έγινε εχθές κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Δη.Συμβουλίου Ιωαννίνων  με μοναδικό θέμα το Πράσινο ταμείο.Τα πνεύματα ηρέμησε ο Φ.Φίλιος ο οποίος διέκοψε τον κ.Τσάγκα και του ζήτησε να   μή μιλά με αυτόν τον τρόπο σε ένα εκλεγμένο μέλος του Κοινοβουλίου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]