Εντονη αντίδραση απο τον Κώστα Τσάγκα μετά τα τα συγχαρητήρια που έδωσε ο πρώην Δήμαρχος Ιωαννίνων στην Αννα Ασημακοπούλου για τη νέα της θέση
Με αυτά τα λόγια επιτέθηκε ο Κ.Τσάγκας στο Νίκο Γκόντα ,όταν θέλησε να δώσει συγχαρητήρια στην Αννα Ασημακοπούλου για το νέο της ρόλο στην κυβέρνηση Σαμαρά .
Η "σύγκρουση" έγινε εχθές κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Δη.Συμβουλίου Ιωαννίνων με μοναδικό θέμα το Πράσινο ταμείο.Τα πνεύματα ηρέμησε ο Φ.Φίλιος ο οποίος διέκοψε τον κ.Τσάγκα και του ζήτησε να μή μιλά με αυτόν τον τρόπο σε ένα εκλεγμένο μέλος του Κοινοβουλίου...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.