Κάτι τρέχει με τον Άδωνι...

Δύο μέρες πέρασαν και ακόμα να πάει ο Άδωνις να στηρίξει την επένδυση της "Βαγγελάτος ΑΕ"...
Από JUNGLE-Report.
Και μην μας πείτε πως είμαστε κακεντρεχείς, γιατί ο ίδιος εμφανίστηκε στη στημένη συγκέντρωση υπέρ των μεταλλείων χρυσού της χαλκιδικής.
left.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.