«Αγ. Σάββας»: Κατακραυγή της ομάδας της Task Force από εργαζόμενους και ασθενείς του νοσοκομείου.
Ομάδα της Task Force «πέταξαν» έξω από το νοσοκομείο «Άγιος Σάββας» γιατροί, εργαζόμενοι και ασθενείς. Αποστολή της ομάδας των 8 ατόμων ήταν να ενημερωθεί για το «σύστημα μηχανογράφησης» του νοσοκομείου, δηλαδή στην ουσία για τον έλεγχο των εσόδων - εξόδων και το χαράτσωμα των ασθενών.
Άρχισαν να φωνάζουν συνθήματα όπως «Είστε ανεπιθύμητοι», «Κάτω τα χέρια από τα νοσοκομεία», «Δωρεάν Υγεία για όλο το λαό», «Τα νοσοκομεία δεν έχουν ανάγκη από τεχνοκράτες και τροϊκανούς, έχουν ανάγκη από νοσοκόμους και γιατρούς».
Να σημειωθεί πως ανάλογες επισκέψεις της Task Force σε νοσοκομεία έχουν υπάρξει προάγγελοι για «αξιολόγηση» δομών και προσωπικού, με μοναδικό στόχο τις περικοπές ή την πιο έντονη εμπορευματοποίησή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.