Ένας άτυχος Παναθηναϊκός έχασε μέσα στο γήπεδό του από τον Πλατανιά με 0-1 και δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί το στραβοπάτημα του ΠΑΣ στον ΟΦΗ με 1-2, που έχει πια τον πρώτο λόγο να παίξει στα πλέι οφ και να πάει στην Ευρώπη. http://apokaukos.blogspot.com/2013/03/blog-post_9250.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.