Γιατί προκαλούν;




Πολλοί αναγνώστες εκφράζουν τον αποτροπιασμό τους για τα καμώματα του τοπικού πολιτικού ορνιθοτροφείου και χαρακτηρίζουν ως βλάκες τους πρωταγωνιστές.
Διαφωνούμε! Απλά πρόκειται περί συμμορίας σαν αυτές που μετά την κατάρρευση της πραγματικής Σοβιετίας λαφυραγώγησαν επί του πτώματος της διαλυθείσης Σοβιετικής ένωσης. Οι τελευταίοι διορισμοί θέλουν να στείλουν το μήνυμα στην έντρομη κοινωνία ότι παρά την κατάρρευση των πάντων, η τοπική πολιτική μαφία υπάρχει και μάλιστα δρα κάτω από τη μεγάλη σφραγίδα του Κράτους των Μανιτάκηδων και σια
Και ότι οι όρνιθες, οι πουλακίδες και οι λοιπές παλλακίδες του τοπικού πασαλικίου απαιτούν σεβασμό από τους υπηκόους του Αργυριστάν...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]