Ανεξάρτητοι Έλληνες: Απαγορευτικές ακόμη και οι στοιχειώδεις χριστουγεννιάτικες αγορές.
Σκληρή επίθεση κατά της κυβέρνησης και της πολιτικής που ακολουθεί εξαπέλυσαν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με δήλωση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του κόμματος Νότη Μαριά. Στη δήλωσή του ο κ. Μαριάς αναφέρει ότι «η μνημονιακή πολιτική της συγκυβέρνησης αφού πάγωσε τους πολίτες που δεν μπορούν να ζεσταθούν, παγώνει τώρα και την αγορά καθώς η ανεργία, η μείωση των μισθών και των συντάξεων κάνουν απαγορευτικές ακόμη και τις στοιχειώδεις χριστουγεννιάτικες αγορές της ελληνίδας νοικοκυράς δίνοντας την χαριστική βολή στο εμπόριο». Ο ίδιος προσθέτει πως «ό,τι έχει απομείνει από τα πενιχρά εισοδήματα των πολιτών το παίρνει η κυβέρνηση με το φορομπηχτικό νομοσχέδιο που υπαγορεύουν ο κ. Τόμσεν και η παρέα του».
Νωρίτερα, ο κ. Μαριάς με άλλη δήλωσή του, έκανε λόγο για «τεράστιο πολιτικό ζήτημα» σχετικά με την εγκύκλιο Μηταράκη, η οποία όπως είπε «επιτρέπει στους γερμανικούς δήμους και περιφέρειες να βάλουν χέρι στα κονδύλια που προορίζονται για την ενίσχυση των ιδιωτικών επενδύσεων στη χώρα μας». Σύμφωνα με τον κ. Μαριά «με τον τρόπο αυτό ο Φούχτελ και η παρέα του γίνονται τζάμπα μάγκες αφού χωρίς να βάλουν το χέρι στην τσέπη με δικά μας χρήματα διεισδύουν στην ελληνική οικονομία εμπεδώνοντας τη γερμανική εξάρτηση της χώρας μας. Για το ζήτημα αυτό η κυβέρνηση θα ελεγχθεί κοινοβουλευτικά και όχι μόνο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.