Απίστευτο! Έβαλαν τραγούδια Μεγάλης Εβδομάδας αντί Χριστουγέννων στην αγορά της Πεύκης!


Αλλο και τούτο χθές 22 Δεκεμβρίου 2013, ημέρα Σάββατο και περί ώρα 11:00 που συνέβηκε. Βρισκόμουνα επί της Λεωφόρου Ειρήνης στη Πεύκη – Αττικής και όπως περπατούσα άκουγα στα μεγάφωνα, που είχε τοποθετήσει ο...
Δήμος Πεύκης κατά διαστήματα σε διάφορα σημεία της πόλης, σε CD ωραία χριστουγεννιάτικα κάλαντα και τραγούδια , σύμφωνα με το πνεύμα των ημερών και ξαφνικά εκεί που τελείωσε ένα εορταστικό τραγουδάκι, ακούω ψαλμωδικά “Τον Νυμφώνα σου βλέπω” και δίνω προσοχή αν ακούω καλά και όντως ακουγόνταν το υπέροχο αυτό τροπάριο της Μεγάλης Εβδομάδος και όταν ακούσθηκε ο μισός αυτός ΄Υμνος , αμέσως διακόπηκε και επανήλθαν τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια.. Προφανώς κάποιος αρμόδιος μπέρδεψε τα C.D και αντί να συνεχίσει με Χριστουγεννιάτικη μουσική, έβαλε Πασχαλινό τροπάριο.΄Αλλωστε τα Χριστούγεννα είναι κοντά με το Πάσχα, ενώ το Πάσχα είναι μακρυά με τα Χριστούγεννα. Αυτό το αναφέρω έτσι για την ιστορία


Αναγνώστης

tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]