Τρομερό: Bάζουν στην κατσαρόλα το φαγητό του συσσιτίου
Είναι άνεργη από την ημέρα που έκλεισε το εργοστάσιο όπου δούλευε χρόνια και ο σύζυγός της είναι από τους απολυμένους της Ολυμπιακής. Πίσω στο σπίτι, αδειάζει το φαγητό στη μεγάλη κατσαρόλα και προσποιείται στα παιδιά της πως μόλις το μαγείρεψε.
Το ίδιο κάνει και ο Δημήτρης Φερεντίνος, ο οποίος πάιρνει κάθε μήνα από την εκκλησία του Αγίου Ανδρέα στα Ανω Πατήσια δύο πακέτα με τρόφιμα. Η υπερήλικη μητέρα του, στο σπίτι της οποίας μετακόμισε πρόσφατα με τη γυναίκα του και το πέντε μηνών μωρό τους, νομίζει πως είναι αγορασμένα από το σούπερ μάρκετ.
enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.