Μέση οδός για τη γέφυρα Περιστερίου

Πώς γίνεται ένα οδικό έργο που δεν έχει ολοκληρωθεί, να δοθεί στην κυκλοφορία; Και όμως γίνεται. Το υπουργείο Υποδομών και η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» αποφάσισαν να δώσουν σε κυκλοφορία μέσα στους επόμενους μήνες τη γέφυρα Περιστερίου, ενώ παράλληλα θα εκτελείται το έργο της σταθεροποίησης του τμήματος μετά τη γέφυρα (με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη), του λεγόμενου επιχώματος.Την ώρα, δηλαδή, που ο εργολάβος θα δουλεύει κάτω από τη γέφυρα, στην κοίτη του ποταμού, τα αυτοκίνητα θα διέρχονται κανονικά από τον δρόμο. Με αυτόν τον τρόπο, η Εγνατία οδός ολοκληρώνεται. Τα 900 μ. του τμήματος αυτού (300 μ. το μήκος της γέφυρας) είναι τα μόνα που «παλεύουν» επί έξι χρόνια να κατασκευαστούν λόγω των γεωλογικών προβλημάτων που έχουν.  

Την ανακοίνωση του παράδοξου αυτού «επιλόγου» της Εγνατίας οδού έκανε χτες ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σταύρος Καλογιάννης. Συγκεκριμένα, ο κ. Καλογιάννης ανακοίνωσε ότι χτες αναδείχθηκε από την «Εγνατία Οδός Α.Ε.», η τεχνική εταιρία «ΕΝΙΠΕΑΣ Α.Ε.» ως ανάδοχος του έργου της σταθεροποίησης του επιχώματος στο Περιστέρι. Ο σχετικός διαγωνισμός είχε γίνει στις 7 Αυγούστου με τον προϋπολογισμό του έργου να φτάνει στα 15 εκατ. ευρώ. Η ανάδοχος εταιρία πήρε το έργο με 10,8 εκατ. ευρώ.
διαβάστε τη συνέχεια στον ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]