Αυτός έφταιγε που πήγε η έδρα της ΔΗΜΑΡ στα Τρίκαλα και έμεινε εκτός νυμφώνος ο Σκοπούλης! Δεν μπορούσε να το έχει επιταχύνει λίγο; Όμως βλέπετε έπρεπε να προηγηθεί η συγκυβέρνηση για να αποχωρήσει το μέλος της ΚΕ και γραμματέας Θεσσαλίας κ Ζαχαρόπουλος! Διαπίστωσε ότι προεκλογικά μεν εξετέθη με το κόμμα του Κουβέλη, μετεκλογικά όμως βρέθηκε στο κόμμα του Κουρέλη …
Οι συστηματικές Δημαροές κινδυνεύουν να οδηγήσουν στην εξάτμιση αυτού αριστερού ΛΑΟΣ της τρικεφάλου συγκυβερνήσεως προτού καν προλάβει να συνενωθεί με το επίσης εξατμιζόμενο κόμμα του χονδροΒαγγέλη!
Πάκης ο καταμετρητής
http://apokaukos.blogspot.com/2012/07/blog-post_2046.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.