
Πρωτοφανείς διαμαρτυρίες των μελών & των φίλων του ΠΑΣΟΚ συσσωρεύονται για την προβλεπόμενη ‘εκλογική’ διαδικασία της Κυριακής οι οποίοι καλούνται να ανέβουν ηρωικά τις σκάλες των γραφείων του ΠΑΣΟΚ αλλά
όχι για να εκλέξουν πρόεδρο. Θα το πράξουν απλώς προκειμένου να υποβάλλουν τα σέβη τους στον μοναδικό υποψήφιο που ενέκρινε η υπό συνταξιοδότηση νομενκλατούρα του Εθνικού Συμβουλίου. Πληροφορίες μας λένε ότι το ξανασκέφτεται η ΕΚΑΠ και μάλλον θα δεχθεί τελικά την ανακήρυξη ως ανθυποψηφίου του δυναμικότερου μάλιστα εξ όλων,δηλαδή του κ. Λεμονή.
Στοιχειώδης δοκιμασία θάρρους όσων επιθυμούν να μας εκπροσωπήσουν θα πρέπει να είναι η παρουσία τους στο βάθρο της 25ηςΜαρτίου! Ακριβώς στο πνεύμα της επετείου και ειδικότερα όπως ο Διάκος στην Αλαμάνα, όπως ο Παπαφλέσσας στο Μανιάκι κοκ
Πάκης ο ανταποκριτής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.