Τι απέγιναν οι νικητές των realities;

Που βρίσκονται σήμερα οι άνθρωποι που κατάφεραν να διακριθούν στις πρώτες θέσεις στα realities; Κατάφεραν τελικά να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα; Δυστυχώς τα πράγματα για πολλά από τα παιδιά δεν ήρθαν όπως εκείνα περίμεναν: Ο Χάρης του X-Factor..........

...



αν και ήταν ιδιαίτερα αγαπητός δεν έχει κάνει ακόμη κάποια δική του δουλειά, ενώ οι νικήτριες του Next Top Model 1 και 2, Σεράινα και Σιντορέλα αν και ασχολούνται με το modeling δεν κατάφεραν να γίνουν αυτό που έγραφε ο τίτλος τους: Τα Next Top Models της Ελλάδας.

http://www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]