Η απάντησή μας στη "De Pers".

Μετά από το "De Pers" δημοσίευμα της με την τουρκική σημαία πάνω σε μια Ελληνική Εκκλησία, και επειδή δεν "κρατάμε καία" σε κανένα (χα χα χα), αποφασίσαμε να προωθήσουμε την εικόνα της Ολλανδικής πρωτεύουσας, παρουσιάζοντας ένα άγαλμά από κεντρική πλατεία του Άμστερνταμ όπως θα έπρεπε να είναι!
Ιδού κύριοι.............. και πάλι τα σχόλια δικά σας



αποστολή απο http://epirus-ellas.blogspot.com/2011/05/de-pers_27.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]