Τελείωσε η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών.

Ολοκληρώθηκε η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών.Διήρκεσε 3 περίπου ώρες.Ο κ.Παπανδέου απο το Μαξίμου θα κάνει δήλωση αργότερα..Ο μόνος που έκανε δήλωση ήταν ο Κ.Καρατζαφέρης λέγοντας χαρακτηριστικά "Η καρέκλα δυστυχώς κάποιων είναι πιο πάνω απο την Ελλάδα ,αφήνοντας σαφέστατες αιχμές  για τη στάση της ΝΔ...Έχουν  φύγει αυτή την ώρα όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί ,μόνο ο Πρωθυπουργός δεν έχει εξέλθει.Ο κ.Τσίπρας και η κ.Παπαρήγα  κατευθύνονται στη Βουλή όπου κατά την άφιξή τους εκεί θα κάνουν δηλώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]