Τελείωσε η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών.
Ολοκληρώθηκε η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών.Διήρκεσε 3 περίπου ώρες.Ο κ.Παπανδέου απο το Μαξίμου θα κάνει δήλωση αργότερα..Ο μόνος που έκανε δήλωση ήταν ο Κ.Καρατζαφέρης λέγοντας χαρακτηριστικά "Η καρέκλα δυστυχώς κάποιων είναι πιο πάνω απο την Ελλάδα ,αφήνοντας σαφέστατες αιχμές για τη στάση της ΝΔ...Έχουν φύγει αυτή την ώρα όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί ,μόνο ο Πρωθυπουργός δεν έχει εξέλθει.Ο κ.Τσίπρας και η κ.Παπαρήγα κατευθύνονται στη Βουλή όπου κατά την άφιξή τους εκεί θα κάνουν δηλώσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.