Με προδώσαν οι... ψηφοφόροι μου


Το παλιό άσμα του Γιάννη Πάριου «με προδώσαν οι φίλοι» ελαφρώς παραλλαγμένο ξεκινά να τραγουδά από σήμερα ο γνωστός αοιδός της Θεσσαλονίκης και ευρύτερα της Μακεδονίας Πανίκας Ψωμιάδης.
Ο λόγος; Ότι σύμφωνα με δημοσκόπηση της Palmos Analysis στην Α' εκλογική περιφέρεια Θεσσαλονίκης που δημοσιεύει ο «Αγγελιοφόρος της Κυριακής» το 49% των Θεσσαλονικέων θεωρεί δίκαιη την καταδικαστική απόφαση
που κατά πάσα πιθανότητα θα τον οδηγήσει σε έκπτωση από το αξίωμα του περιφερειάρχη.

 
πηγη http://www.aftodioikisi.gr/paraskinia/11886

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]