Το ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης ζητά παραίτηση Παπακωνσταντίνου!

Δεν χαρίζεται στην κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης και εκφράζει πλέον ανοιχτά τη διαφωνία του σε μια σειρά απο ζητήματα, όπως η ιδιωτικοποίηση ΕΥΑΘ και ΟΛΘ και η υποχρηματοδότηση του ΑΠΘ. Ωστόσο, τα τοπικά στελέχη...
πήγαν ένα βήμα παραπέρα στη χτεσινοβραδινή τους συνεδρίαση. Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Αγγελιοφόρος, τα μέλη της Νομαρχιακής Επιτροπής Α Θεσσαλονίκης του κόμματος ζήτησαν ομόφωνα την απομάκρυνση του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου.
Αναμένουμε τις αντιδράσεις απο Αθήνα. Λέτε να έχουμε δηλώσεις όπως αυτές του Θεόδωρου Πάγκαλου περί "ηλιθίων"; Πάντως, η αλήθεια είναι οτι καιρό έχουν να τον πιάσυν στο στόμα τους τα τοπικά πράσινα στελέχη.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]