Κολλάει το κέικ στη φόρμα;
Αρχικά, αλείψτε τη φόρμα με βιτάμ, όπως κάνετε κάθε φορά, και βάλτε τη μετά στην κατάψυξη για 2-3 λεπτά.
Έπειτα, βάλτε λίγο αλεύρι και τινάξτε την για να φύγει η περιττή ποσότητα και είστε έτοιμη για να ψήσετε το κέικ.
http://www.troktiko.eu
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.