Ετρεξαν στο Κέντρο με έναν δίσκο γεμάτο ποτήρια και μπουκάλια

Περισσότεροι από 200 σερβιτόροι από όλη την Ευρώπη, με τους δίσκους ανά χείρας, βγήκαν χθες στους δρόμους της Αθήνας πραγματοποιώντας τον πιο πρωτότυπο, ίσως, αγώνα δρόμου.
Οι επίδοξοι δρομείς, κρατώντας ένα δίσκο με τέσσερα ποτήρια αλλά και ένα μπουκάλι, ξεκίνησαν στις 10 το πρωί της Κυριακής από το Αρχαιολογικό Μουσείο στην Πατησίων κι έτρεξαν μέχρι την Ακρόπολη συναγωνιζόμενοι μεταξύ τους για το ποιος θα είναι ο πιο σταθερός και φυσικά ο πιο γρήγορος. Διανύοντας τις οδούς Σταδίου, Φιλελλήνων και Βασιλίσσης Αμαλίας τερμάτισαν τελικά στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, όπου τους περίμεναν για τη βράβευση, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν συναυλία και άλλα καλλιτεχνικά δρώμενα…

Ο διαγωνισμός «με το δίσκο στο χέρι», στον οποίο μετέχουν σερβιτόροι από 40 χώρες της Ευρώπης, διοργανώθηκε με την προοπτική να συντελέσει στην τουριστική προβολή της χώρας και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, του ΕΟΤ, του Δήμου Αθηναίων και του Συλλόγου Καταστηματαρχών Πλάκας.


http://www.adesmeytos.gr/news.php?aid=40054

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]