Από κοινού επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου με την τρόικα, θέλει ο Αντ. Σαμαράς
Ο Αντώνης Σαμαράς αναφέρθηκε για ακόμη μία φορά στο "Ζάππειο ΙΙ", ενώ άφησε αιχμές κατά του πρωθυπουργού, λέγοντας ότι "τώρα δηλώνει ότι θα πάρει μέτρα που προτείναμε, χωρίς να διευκρινίζει ποια".
Σημείωσε ότι η συναίνεση που ζητούν από τη Ν.Δ. είναι να προσχωρήσει στην πολιτική της κυβέρνησης που εφαρμόστηκε ως τώρα, δηλαδή σε κάτι που αποδείχτηκε ότι είναι λάθος.
Τόνισε ότι έχει κάθε καλή διάθεση να συζητήσει και να τα βρει με όποιον έχει καλή διάθεση και κάλεσε την κυβέρνηση "να πάμε μαζί και να διαπραγματευτούμε μαζί το ίδιο το Μνημόνιο".
Επέμεινε στη μείωση των φορολογικών συντελεστών, τονίζοντας ότι θα πρέπει να γίνει άμεσα κι εξέφρασε τη διαφωνία του με την τρόικα. Υποστήριξε, ωστόσο, ότι μπορούν από κοινού να πείσουν την τρόικα.
Τάχθηκε υπέρ της έκδοσης του ευρωομολόγου, πρόταση που επανέλαβε ο Βέλγος υπουργός Οικονομικών, με σημερινές του δηλώσεις.
πηγη http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=279881
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.