Λάρισα:Πυροσβέστες βοήθησαν σε εγχείρηση 7χρονου
Το ασυνήθιστο περιστατικό συνέβη, όταν διεκομίσθη το 7χρονο παιδί, από την Καρδίτσα, το οποίο παίζοντας είχε “σφηνώσει” στο μεσαίο δάκτυλο του χεριού του, ένα παξιμάδι βίδας.
Το παξιμάδι, εν συνεχεία δεν έβγαινε, το δάχτυλο άρχισε να πρήζεται και σταδιακά το “δαχτυλίδι”, κόντευε να φθάσει στο κόκκαλο.
Όταν το παιδί, οδηγήθηκε τελικά στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, οι γιατροί χρειάστηκε να ζητήσουν την συνδρομή των πυροσβεστών, προκειμένου με ειδικό εργαλείο να κόψουν το παξιμάδι και να ολοκληρωθεί η επέμβαση με επιτυχία.
http://volostv.blogspot.com/2011/05/7_30.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.