Ιωάννινα:22χρονος δίνει μάχη ζωής στην εντατική

Μάχη για τη ζωή του δίνει 22χρονος στα Γιάννενα  στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου.Ο νεαρός νοσηλεύεται σε κώμαγια 6η μέρα .Διασκέδασε με φίλους του σε νυχτερινό μαγαζί της πόλης όταν έπαθε ανακοπή.Το ΕΚΑΒ που έφτασε αμέσως  για να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο ,κατάφερε με το πλήρωμά του να τον επαναφέρει και τον μετέφερε στο ΓΠΝ Ιωαννίνων.Ο άτυχος νεαρός χωρίς ιατρικό ιστορικό, νοσηλεύεται στην εντατική με  σοβαρή υποξαιμική εγκεφαλοπάθεια.Οι γιατροί εξετάζουν το ενδεχόμενο να κατανάλωσε νοθευμένο αλκοόλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]