1 στα 4 καταστήματα κλείνει, λόγω των Malls
Οι δυσκολίες μετακίνησης, η έλλειψη πάρκινγκ και η ανασφάλεια του κόσμου στο δρόμο έχουν δώσει ώθηση στα Malls όπου οι πελάτες βρίσκουν εύκολη πρόσβαση σε εκατοντάδες μαγαζιά και τεράστια ποικιλία.
Χαρακτηριστικότερη όλων ήταν η μείωση του τζίρου που καταγράφηκε στη διάρκεια των πασχαλινών εορτών που πέρασαν. Ενώ δηλαδή το Πάσχα του 2Ο1Ο η μείωση συγκριτικά με το 2009 ήταν στο 11%, φέτος ο ίδιος δείκτης κυμάνθηκε στο -25%.
Τα παραπάνω δείχνουν πως η αγορά ένδυσης και υπόδηση συρρικνώθηκε κατά το 1/4 μέσα σε μόλις δύο σεζόν, με μεγαλύτερες να είναι οι απώλειες στα μικρά και μεσαία καταστήματα. Κάπως έτσι, μόνο μέσα στο αρχικό διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου 2011 φαίνεται να έχουν οδηγηθεί εκτός αγοράς άνω των 500 μικρών αλλά και μεγαλύτερων επιχειρήσεων, τη στιγμή που ακόμα και πολλοί μεγάλοι παίκτες αποφασίζουν να περιορίσουν σημαντικά τα δίκτυα τους. Για την κατάσταση αυτή μεγάλη «ευθύνη» φέρουν τα μεγάλα εμπορικά κέντρα, τα οποία έχουν οδηγήσει σε πλήρη μετάλλαξη τους τρόπους αγοράς από χιλιάδες Ελληνες, με αποτέλεσμα να έχουν σχεδόν διαλυθεί αγορές που γειτνιάζουν με μεγάλα malls όπως για παράδειγμα, αυτές της Νέας Ιωνίας, του Χαλανδρίου ή του Αμαρουσίου, αλλά και προσφάτου του Αιγάλεω και του Περιστερίου εξαιτίας του νέου εμπορικού κέντρου River West που εγκαινιάστηκε στον Κηφισό.
το διαβάσαμε εδώ http://www.toblogtonkirion.gr/
Χαρακτηριστικότερη όλων ήταν η μείωση του τζίρου που καταγράφηκε στη διάρκεια των πασχαλινών εορτών που πέρασαν. Ενώ δηλαδή το Πάσχα του 2Ο1Ο η μείωση συγκριτικά με το 2009 ήταν στο 11%, φέτος ο ίδιος δείκτης κυμάνθηκε στο -25%.
Τα παραπάνω δείχνουν πως η αγορά ένδυσης και υπόδηση συρρικνώθηκε κατά το 1/4 μέσα σε μόλις δύο σεζόν, με μεγαλύτερες να είναι οι απώλειες στα μικρά και μεσαία καταστήματα. Κάπως έτσι, μόνο μέσα στο αρχικό διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου 2011 φαίνεται να έχουν οδηγηθεί εκτός αγοράς άνω των 500 μικρών αλλά και μεγαλύτερων επιχειρήσεων, τη στιγμή που ακόμα και πολλοί μεγάλοι παίκτες αποφασίζουν να περιορίσουν σημαντικά τα δίκτυα τους. Για την κατάσταση αυτή μεγάλη «ευθύνη» φέρουν τα μεγάλα εμπορικά κέντρα, τα οποία έχουν οδηγήσει σε πλήρη μετάλλαξη τους τρόπους αγοράς από χιλιάδες Ελληνες, με αποτέλεσμα να έχουν σχεδόν διαλυθεί αγορές που γειτνιάζουν με μεγάλα malls όπως για παράδειγμα, αυτές της Νέας Ιωνίας, του Χαλανδρίου ή του Αμαρουσίου, αλλά και προσφάτου του Αιγάλεω και του Περιστερίου εξαιτίας του νέου εμπορικού κέντρου River West που εγκαινιάστηκε στον Κηφισό.
το διαβάσαμε εδώ http://www.toblogtonkirion.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.