Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ
Μέρη που άλλοτε ήταν πιάτσες των Αλβανών για να κλείσουν ένα μεροκάματο ,έχουν αδειάσει πιά,όπως η πιάτσα στο Γηροκομείο.Απο τους λίγους που βρίσκουν ακόμη δουλειά είναι οι κτηνοτρόφοι στα χωριά των Ιωαννίνων αλλά και αυτοί λιγοστεύουν σιγά σιγά ,καθώς πολλοί Γιαννιώτες επιστρέφουν στα χωριά τους και φροντίζουν μόνοι τους τα ζώα που έχουν.Πτώση παρατηρείται και στα εμβάσματα.Στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων επτά ετών διαμορφώθηκε το 2010, η εισροή μεταναστευτικών εμβασμάτων από την Ελλάδα στην Αλβανία, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η κεντρική τράπεζα της γειτονικής μας χώρας. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, τα εμβάσματα συρρικνώθηκαν πέρυσι στα 696 εκατομμύρια ευρώ ή ποσοστό 11% πιο κάτω από το 2009. Απόδειξη ότι μειώθηκε αντίστοιχα και το εισόδημα των μεταναστών που ζουν στη χώρα μας.
Τέλος σύμφωνα με το δημοσίευμα του Πρωινού Λόγου ,έχει μειωθεί και ο αριθμός των Αλβανών που επιχειρούν να περάσουν ΄παράνομα τα σύνορα.Χθες για παράδειγμα το δελτίο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηπείρου ανέγραφε ότι επαναπροωθήθηκαν από την Ήπειρο στην Αλβανία 25 λαθρομετανάστες, ενώ στις 24 Μαρτίου ήταν 14, στις 23 ήταν 27 και στις 18 Μαρτίου 19.
πηγη http://www.proinoslogos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4051&catid=34
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.