ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ Ε.ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ ΗΤΑΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ
Τραγικές λεπτομέρειες για το θάνατο της Μαριλλένας έδωσε σήμερα στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου "Αξίζει να το ζείς"αυτόπτης μάρτυρας.Το μοντέλο δεν πέθανε ακαριαία αλλά μετά απο 18 ώρες.Μεταφέρθηκε στη Βούλα, σε ένα υποτυπώδες δωμάτιο, το οποίο δεν είχε κατάλληλες συνθήκες για να νοσηλευτεί. Το μοντέλο δεν ήταν ασφαλισμένο και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην τη δεχτούν σε μονάδα εντατικής θεραπείας. Είχε βαριές κακώσεις και έπρεπε να μπει από την πρώτη στιγμή στην εντατική. Την άφησαν αβοήθητη...”, αποκάλυψε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.