ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ

Τη διαδικασία κατασχέσεων άρχισε το Δημόσιο εναντίον οφειλετών του για ποσά που θα λάμβαναν από τρίτους, στο πλαίσιο της δυνατότητας αναγκαστικής είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών. Η πρώτη κατάσχεση αφορά 290 οφειλέτες του δημοσίου, προμηθευτές αλυσίδας σούπερ μάρκετ από την οποία παρακρατήθηκαν οι πληρωμές της προς αυτούς, με το δημόσιο να εισπράττει 1,1 εκατομμύρια ευρώ.

Πάντως οι 290 προμηθευτές χρωστούν στο ελληνικό δημόσιο συνολικά 28,5 εκατ ευρώ.

http://www.athina984.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]