ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ:ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΗΠΤΕΣ
Μ
ε εξώδικη διαμαρτυρία προχώρησε ο δήμαρχος Αμφιλοχίας Απόστολος Κοιμήσης σε βάρος του συνδέσμου Εργοληπτών Δημοσίων έργων, κατηγορώντας τους για συκοφαντικές αναφορές και αθλιότητες όσον αφορά τη διαχείριση των οικονομικών και την εφαρμογή του νόμου στο δήμο Αμφιλοχίας. Ο κ. Κοιμήσης υποστηρίζει ότι οι εργολήπτες ανεύθυνα και με συκοφαντικό τρόπο διέσπειραν και δια του τύπου ψεύδη και συκοφαντικές αναφορές, αφήνοντας υπονοούμενα για χρηστή διαχείριση και μη εφαρμογή της νομιμότητας στο Δήμο.
Τις προηγούμενες ημέρες οι εργολήπτες προσπάθησαν να τοποθετήσουν και στην παραλία της Αμφιλοχίας το γνωστό ταμπλό, με το οποίο ενημερώνουν το κοινό για τα χρέη των δήμων και της πρώην νομαρχίας Αιτωλοακαρνανίας. Σε παλαιότερη συνέντευξη στο Agrinionet ο δήμαρχος Αμφιλοχίας για το θέμα των εργοληπτών και τα στοιχεία που τον κατηγορούν ότι δεν έχει δώσει ως όφειλε για τα έργα που έχει υλοποιήσει απάντησε «υπάρχει ένα θέμα ρόλων. Ο κάθε θεσμός όταν αισθάνεται ότι υπάρχει ένα πρόβλημα στα μέλη του, το οποίο βαρύνει είναι αλήθεια τις δικές του διαδικασίες όσον αφορά τον προγραμματισμό, πρέπει να κάνει ορισμένα πράγματα. Τώρα το να ζητά ο Σύνδεσμος Εργοληπτών στοιχεία από τους δήμους, δίκην εισαγγελικής αρχής, είναι λίγο πρωτότυπο και θα έλεγα είναι και λίγο άκομψο, δεδομένου ότι όλα τα στοιχεία που αφορούν τη διαχείριση των δημοσίων και δημοτικών εσόδων, αναρτώνται πλέον με νόμο και στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στα site των δήμων. Ο καθένας λοιπόν μπορεί να ανατρέξει, αλλά τις διαδικασίες εποπτευομένων υπηρεσιών τις κάνουν θεσμικά όργανα της πολιτείας».
ΠΗΓΗ http://www.dete.gr/news.php?article_id=33472
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.