ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΕΠΕΣΑΝ ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κι η γιαγιά κι ο παππούς στο χωνευτήρι της Αθήνας, που θέλει να εξοικονομήσει μερικά ευρώ, «τσιμπάει» κι αγοράζει.
Και με την ευκαιρία, να θυμίσουμε στο κράτος, ότι ο κύριος λόγος ύπαρξής του είναι να προστατεύει τους αδύναμους (κυρίως) πολίτες.
Όχι τους τηλεοπτικούς σταθμούς που κερδίζουν, από «προβολές» χιλιάδων προϊόντων – απάτη.
Υ.Γ. Ο Παπαδάκης ζήτησε συγνώμη;
Πηγη http://www.taxalia.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.