ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ Η ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΞΗΘΗΚΕ 1.000 ΦΟΡΕΣ

Τα επίπεδα του ραδιενεργού ιωδίου-131 τα οποία βρέθηκαν στο θαλασσινό νερό στην περιοχή γύρω από τον σχεδόν ολοκληρωτικά κατεστραμμένο πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα, ήταν 4.385 φορές υψηλότερα από το επιτρεπτό όριο, την Πέμπτη, όπως ανακοίνωσε η υπηρεσία πυρηνικής ασφάλειας της Ιαπωνίας.


Πρόκειται για την υψηλότερη συγκέντρωση ραδιενεργού ουσίας που καταμετρήθηκε από την ώρα της έναρξης της πυρηνικής κρίσης στο εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας στη Φουκουσίμα της επαρχίας Νταιίτσι, που προξενήθηκε από τον τεράστιο σε μέγεθος σεισμό και το γιγαντιαίων διαστάσεων τσουνάμι, που έπληξαν την περιοχή, στις 11 Μαρτίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]