ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ Η ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΞΗΘΗΚΕ 1.000 ΦΟΡΕΣ
Πρόκειται για την υψηλότερη συγκέντρωση ραδιενεργού ουσίας που καταμετρήθηκε από την ώρα της έναρξης της πυρηνικής κρίσης στο εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας στη Φουκουσίμα της επαρχίας Νταιίτσι, που προξενήθηκε από τον τεράστιο σε μέγεθος σεισμό και το γιγαντιαίων διαστάσεων τσουνάμι, που έπληξαν την περιοχή, στις 11 Μαρτίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.