ΠΡΟΣΤΙΜΟ 200 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ

Παράβαση του ΚΟΚ καθίσταται η άρνηση πληρωμής διοδίων με τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας. Σύμφωνα με την τροπολογία μετατρέπεται σε πλημμέλημα η μη καταβολή κομίστρου στις δημόσιες συγκοινωνίες.
Πρόστιμο ύψους 200 ευρώ και δυνητική επιβολή αφαίρεσης άδειας ικανότητας οδηγού, άδειας κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες προβλέπεται σε περίπτωση άρνησης πληρωμής διοδίων, σύμφωνα με την προσθήκη που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]