ANAKOIΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Με αφορμή τις αυξήσεις στα εισιτήρια το ΚΚΕ έβγαλε την εξής ανακοίνωση
«Καμία αύξηση στα εισιτήρια. Δωρεάν μετακίνηση για όλους το πρωί και για τους ανέργους, τους φοιτητές και τους μαθητές όλες τις ώρες. Αποκλειστικά δημόσιες, σύγχρονες συγκοινωνίες. Αυτές πρέπει να είναι οι κοινές διεκδικήσεις των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς και των λαϊκών στρωμάτων και να εκφραστούν σε κοινό αγώνα κατά της πολιτικής της κυβέρνησης και της ΕΕ που θυσιάζει τα λαϊκά συμφέροντα προς όφελος των μονοπωλίων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]