Τα υψηλότερα ποσοστά καταγγελιών, συγκεντρώνουν οι τομείς των Τραπεζικών Συναλλαγών

Με αφορμή την επέτειο 10 χρόνων λειτουργίας της (2009-2019), η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, δημοσιεύει τον απολογισμό των καταγγελιών που έχει διαχειριστεί όλα αυτά τα χρόνια, με στόχο να αποτυπώσει με νούμερα την κατάσταση που επικρατεί στη αγορά.

Από τα αποτελέσματα της μελέτης, επιβεβαιώνεται πως μέσα σε αυτή τη δεκαετία, η Ε.Ε.Κ.Ε. έχει διαχειριστεί με επιτυχία το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών που έχει δεχτεί, επιφέροντας στους καταναλωτές σημαντικό οικονομικό και ηθικό όφελος.
Μελετώντας τα αποτελέσματα, τα βασικά σημεία που αξίζει να σταθεί κανείς, είναι τα εξής:
  • Η Ε.Ε.Κ.Ε. έχει διαχειριστεί τις καταγγελίες και τα ερωτήματα που έχει λάβει, σε ποσοστό 100%.
  • Από τον σύνολο των διεκπεραιωμένων καταγγελιών, το 78,9%  είχαν θετική έκβαση υπέρ του καταναλωτή.
  • Τα υψηλότερα ποσοστά καταγγελιών, συγκεντρώνουν οι τομείς των Τραπεζικών Συναλλαγών με ποσοστό 24,4% , των Τηλεπικοινωνιών με 19,1%, της Αγοράς Προϊόντων και Υπηρεσιών με 18,5% καθώς και των Τουριστικών Υπηρεσιών με 9,3%.
  • Στον τομέα των Τραπεζικών Συναλλαγών, μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται να αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές με τις τηλεφωνικές οχλήσεις (20,16%) και τη χορήγηση των εγγράφων (20,16%).
  • Στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών, η πλειονότητα των καταγγελιών αφορά παράτυπες χρεώσεις και μονομερείς ενέργειες σε ποσοστό 15,79% αντίστοιχα.
  • Στον τομέα των Προϊόντων και Υπηρεσιών, ως σημαντικότερο πρόβλημα αναδεικνύεται η πολιτική αντιμετώπισης περιπτώσεων ελαττωματικών προϊόντων  σε ποσοστό 36,84%
  • Στον τομέα των τουριστικών Υπηρεσιών, οι καταναλωτές φαίνεται να  καταγγέλλουν συχνότερα περιπτώσεις καθυστέρησης αναχωρήσεων (25,53%) και ακύρωσης κρατήσεων (23,4%)
Είναι σαφές ότι οι καταναλωτές, «βάλλονται» από διάφορες παράνομες και καταχρηστικές πρακτικές, όπως είναι η αποσιώπηση των δικαιωμάτων που διαθέτουν, η επιβολή παράνομων χρεώσεων, η έλλειψη ενημέρωσης και πολλές άλλες που είναι δύσκολο να απαριθμηθούν.
Βρισκόμαστε διαρκώς στην υπηρεσία του καταναλωτή, παρεμβαίνοντας κάθε φορά που νιώθει απροστάτευτος και επιλύοντας κάθε πρόβλημα που ο ίδιος αδυνατεί να διευθετήσει.
Ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί.
Σε αυτό το δύσκολο έργο, δεν είναι μόνος.
Διαβάστε ολόκληρη τη μελέτη εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]