ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο όμιλος Interamerican συζητά συνεργασία με μεγάλη αλυσίδα σουπερ-μάρκετ για την διανομή ασφαλιστικών προϊόντων

Μπορεί να «έχασε» τον «Μαρινόπουλο» από στρατηγικό συνεργάτη στις πωλήσεις μέσω εναλλακτικών δικτύων ο Όμιλος Interamerican, όμως σύντομα πρόκειται να καλύψει το κενό σε συνεργασία με άλλη μεγάλη αλυσίδα σούπερ-μάρκετ. Πληροφορίες του nextdeal.gr αναφέρουν ότι ο όμιλος Interamerican βρίσκεται πολύ κοντά στην υπογραφή συνεργασίας στις πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων με άλλη μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, που δραστηριοποιείται πάρα πολλά χρόνια στην ελληνική αγορά, καλύπτοντας έτσι το κενό που άφησε η εξαγορά της «Μαρινόπουλος» από την αλυσίδα «Σκλαβενίτης». Ο όμιλος Interamerican είναι αποφασισμένος να εμείνει στην πολιτική της πολυκαναλικής διανομής καθώς πιστεύει ότι η ασφάλιση, πρέπει να βρίσκεται παντού όπου βρίσκεται ο πελάτης, είτε αυτό είναι internet,είτε πολυκατάστημα, είτε σούπερ μάρκετ.

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Ομίλου Interamerican κ. Uco Vegter, στην Έκθεση Διαχείρισης διοικητικού συμβούλιου της Interamerican Ζωής για τη χρήση που έληξε την 31 Δεκεμβρίου 2016 «η πολυκαναλική στρατηγική στηρίζεται και ενισχύεται συνεχώς. Οι στρατηγικές συνεργασίες και η ψηφιακή αλλαγή και ανάπτυξη του καναλιού απευθείας πωλήσεων, όπως και των παραδοσιακών καναλιών διανομής, παραμένουν βασικοί εταιρικοί στόχοι. Η καινοτομία και η κερδοφορία είναι οι κύριοι παράγοντες για την ανάπτυξη νέων προϊόντων τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες του πελάτη και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, ενώ και τα υπάρχοντα προϊόντα επωφελούνται από τις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται».

Επέκταση σε νέους πελάτες και τμήματα αγοράς

Γενικότερα σύμφωνα πάντα με την έκθεση διαχείρισης «η στρατηγική της ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ είναι να επενδύσει στο όραμά της να γίνει μια Εταιρεία Ψηφιακής Ασφάλισης και να οδηγήσει την αγορά ως Καινοτόμος και Lean. Στρατηγικές πρωτοβουλίες προτείνονται ώστε να εισέλθει σε νέες εξειδικευμένες αγορές και να προσφέρει νέα και καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες, έτσι ώστε να προσελκύσει κερδοφόρους πελάτες και να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό. Ψηφιακές τεχνολογίες ερευνώνται και ενσωματώνονται, ώστε η Εταιρεία να μπορεί να ανταπεξέλθει αποτελεσματικά σε μία δύσκολη και συνεχώς εξελισσόμενη ασφαλιστική αγορά και να παραμείνει μια επίκαιρη και ελκυστική επιλογή για τους πελάτες στην ψηφιακή εποχή. Η εφαρμογή αρχών και τεχνικών Lean καθιερώνει μια νοοτροπία συνεχούς βελτίωσης για την ενίσχυση της αξίας σε ολόκληρη την αλυσίδα κέρδους (πελάτης, εργαζόμενος, κανάλια διανομής και μέτοχοι), ενώ η διαδικασία καινοτομίας σε επίπεδο Ομίλου υποστηρίζει την επέκταση σε νέους πελάτες και τμήματα της αγοράς, αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα και δημιουργώντας υψηλή ανάπτυξη»
Επιπλέον «η Εταιρεία προβαίνει σε διάφορες ενέργειες για να υποστηρίξει τον μετασχηματισμό των λειτουργιών της ώστε να είναι πιο απλές και παραγωγικές. Πρωτοβουλίες για επανασχεδιασμό Lean διαδικασιών, εκσυγχρονισμό και ενοποίηση των συστημάτων πληροφορικής, που ξεκίνησαν τα προηγούμενα έτη, συνεχίζουν και επεκτείνονται και σε άλλους τομείς. Νέες τεχνολογίες ενσωματώνονται, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών αλλά και την ποιότητα και αξία των υπαρχόντων χαρτοφυλακίων. Η Εταιρεία θα συνεχίσει να βελτιώνει τις λειτουργίες της, το underwriting, την διαχείριση αποζημιώσεων και χαρτοφυλακίου, παρέχοντας με αυτόν τον τρόπο βελτιωμένη εμπειρία και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες προς τον πελάτη. Φιλοδοξία μας είναι «Να είμαστε μια ευέλικτη Εταιρεία που προσαρμόζεται στις συνεχείς και μεταβαλλόμενες προσδοκίες των ανθρώπων». Για να το επιτύχουμε αυτό εισάγουμε νέους τρόπους εργασίας και αξίες λιτής επιχειρηματικής εκκίνησης (Lean Startup principles). Πιστεύουμε ότι αυτό είναι απαραίτητο προκειμένου να γίνουμε μια πελατοκεντρική Εταιρεία που λειτουργεί με σκοπό (purpose driven). Θέλουμε να λειτουργούμε με ευελιξία και οργανικά όπου η λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων είναι το κλειδί και οι ομάδες των εργαζομένων θα είναι σε θέση να αυτό-οργανώνονται. Η Εταιρεία έχει θεσπίσει και ακολουθεί πολιτικές εργασιακών σχέσεων, προσλήψεων, εκπαίδευσης και ανάπτυξης καθώς και πολιτική αμοιβών και παροχών στο προσωπικό της» τονίζει ο κ. Uco Vegter.

Η πιο αναγνωρισμένη ασφαλιστική

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ διατήρησε την ηγετική της θέση στη Δημοσιότητα μεταξύ άλλων Ελληνικών ασφαλιστικών εταιριών για ενδέκατη συνεχή χρονιά, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 35,2% σε αναφορές (θετικές και ουδέτερες) και 31,3% σε κάλυψη σε Έντυπα Μέσα. Επιπλέον, η Δημοσιότητα στα Ψηφιακά Μέσα μετρήθηκε συστηματικά για τέταρτη χρονιά, και η ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ κατέλαβε ξανά την πρώτη θέση με 25% μερίδιο σε αναφορές και κάλυψη. Η Εταιρική Υπευθυνότητα αναπτύχθηκε και ωρίμασε περισσότερο το 2016, με περαιτέρω ενσωμάτωση στη στρατηγική της ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ιδεών, πρακτικών και δεσμεύσεων έναντι διεθνών θεσμών και οδηγιών για τη Διακυβέρνηση και την Οικονομία, την Αγορά, το Ανθρώπινο Δυναμικό και τους Συνεργάτες, την Κοινωνία και το φυσικό Περιβάλλον. Η θετική Δημοσιότητα και Εταιρική Υπευθυνότητα, σύμφωνα με έγκυρη σφυγμομέτρηση, έχουν συνεισφέρει σημαντικά στην ανάδειξη της Ιντεραμέρικαν σε κορυφαίο “Famous Brand” στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Η ικανοποίηση των πελατών παρέμεινε πολύ υψηλή το 2016 και έφτασε το 84% για την ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ, συνολικά για όλους τους κλάδους.
 nextdeal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]