Ιστορίες από το facebook;

Πριν λίγες ημέρες σε μία «σελίδα» στο facebook ένας ασφαλιστής «πόσταρε» τη διαμαρτυρία του για μία ασφαλιστική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με καθεστώς Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών.

Η διαμαρτυρία αφορούσε την αδυναμία του να επικοινωνήσει με την εταιρεία καθώς στα τηλέφωνα που η ίδια δήλωνε, είτε δεν απαντούσε κανείς, είτε ήταν μονίμως κατειλημμένο.

Πολλοί ασφαλιστές συμμετείχαν στη συζήτηση και εξέφραζαν διαφορές απόψεις, διόλου θετικές για την εταιρεία. Τελικά όπως ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος προς τιμήν του ανακοίνωσε κάποια στιγμή, η εταιρεία επικοινώνησε μαζί του και ζήτησε συγνώμη για την προβληματική επικοινωνία. Η υπόθεση υποθέτουμε ότι πήρε τον δρόμο της.

Η εν λόγω ασφαλιστική εταιρεία δέχθηκε ένα σοβαρό επικοινωνιακό χτύπημα σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία της μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία απέδειξαν για μία ακόμη φορά τη δύναμη τους.

Η συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς δεν είναι η μοναδική. Και άλλες φορές έχουν αξιοποιηθεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για «διαμαρτυρίες» κατά εταιρειών όχι μόνο ασφαλιστικών.

Συνεπώς σήμερα το θέμα για μία εταιρεία δεν είναι αν θα έχει facebook, το θέμα είναι αν έχουν οι άλλοι και εάν η ίδια η εταιρεία στέκεται σωστά απέναντι τους πελάτες της.

 nextdeal.gr

Από την εφημερίδα Nextdeal, τεύχος 387

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]