Εσπερινό ΓΕΛ Ιωαννίνων :Συγχαρητήρια στον Γιώργο Τασιούλα, για την εξαιρετική του παρουσία στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Α/Γ!!
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Εσπερινού Γενικού Λυκείου
Ιωαννίνων εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στον απόφοιτο του
σχολείου μας, Γιώργο Τασιούλα, για την εξαιρετική του παρουσία στο
Βαλκανικό Πρωτάθλημα Α/Γ που πραγματοποιήθηκε στον Βόλο στις 20 και 21
Ιουνίου 2026.
Ο Γιώργος, εκπροσωπώντας επάξια τα ελληνικά χρώματα, πραγματοποίησε
ατομικό ρεκόρ στο απαιτητικό αγώνισμα των 3.000 μέτρων με φυσικά
εμπόδια, κατακτώντας την 6η θέση ανάμεσα στους κορυφαίους αθλητές των
Βαλκανίων. Η επίδοσή του αποτελεί καρπό συστηματικής προσπάθειας,
αφοσίωσης και επιμονής, αξίες που χαρακτηρίζουν τόσο τον αθλητισμό όσο
και την εκπαιδευτική πορεία κάθε ανθρώπου.
Για την εκπαιδευτική κοινότητα του Εσπερινού Γενικού Λυκείου
Ιωαννίνων, η επιτυχία αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία. Ο Γιώργος υπήρξε
μέλος της σχολικής μας οικογένειας και συνεχίζει να αποτελεί πηγή
έμπνευσης για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Η διάκρισή του
αποδεικνύει ότι η θέληση, η συνέπεια και η πίστη στους στόχους μπορούν
να οδηγήσουν σε σπουδαία επιτεύγματα, ακόμη και απέναντι στις
μεγαλύτερες προκλήσεις.
Το σχολείο μας παρακολουθεί με ενδιαφέρον και υπερηφάνεια την πορεία
των αποφοίτων του, συμμερίζεται τις αγωνίες τους και χαίρεται
ειλικρινά με κάθε τους επιτυχία. Οι διακρίσεις τους αποτελούν για
όλους μας λόγο χαράς και δικαίωσης, καθώς επιβεβαιώνουν ότι οι δεσμοί
που δημιουργούνται μέσα στη σχολική κοινότητα παραμένουν ζωντανοί και
μετά την αποφοίτηση.
Ευχόμαστε στον Γιώργο Τασιούλα υγεία, δύναμη και ακόμη μεγαλύτερες
επιτυχίες στο μέλλον. Είμαστε βέβαιοι ότι με το ίδιο πάθος και την
ίδια εργατικότητα θα συνεχίσει να διακρίνεται και να μας κάνει
περήφανους.
Θερμά συγχαρητήρια, Γιώργο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.