ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ:Ενέργειες σχετικά με το ταμειακό έλλειμμα


Ο Δήμαρχος Ιωαννίνων Φίλιππας Φίλιος κατέθεσε σήμερα στην Εισαγγελία μήνυση κατά παντός υπευθύνου, μετά την διαπίστωση που έγινε για έλλειμμα 1.039.000 ευρώ στο ταμείο του Δήμου.
Με απόφαση του Δημάρχου ετέθη σε διαθεσιμότητα ο Προιστάμενος της Ταμειακής Υπηρεσίας, από τον οποίο ζητήθηκε να προσέλθει για την παράδοση του ταμείου.
Η έκθεση που παραδόθηκε στο Δήμαρχο, από την υπηρεσιακή επιτροπή, το απόγευμα της Παρασκευής, διαβιβάστηκε σήμερα σε όλα τα ελεγκτικά όργανα και τα αρμόδια υπουργεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]