Δημόσιος υπάλληλος ζήτησε από κωφό να κλείσει ραντεβού τηλεφωνικά

Ένα πρωτοφανές περιστατικό καταγγέλλει ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ του Νομού Καβάλας, ο οποίος σύμφωνα με επιστολή που δημοσιεύεται στο kavalapost.gr, υπάλληλος δημόσιας υπηρεσίας ζήτησε άτομο με αναπηρία να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού παρότι ήταν κωφός.Ένα πρωτοφανές περιστατικό καταγγέλλει ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ του Νομού Καβάλας, ο οποίος σύμφωνα με επιστολή που δημοσιεύεται στο kavalapost.gr, υπάλληλος δημόσιας υπηρεσίας ζήτησε άτομο με αναπηρία να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού παρότι ήταν κωφός.
Αμέσως μετά επισκέφθηκε τα γραφεία του συλλόγου μας και ζήτησε την δική μας διαμεσολάβηση για να επιλυθεί το πρόβλημα που είχε προκύψει. Οι προσπάθειες που καταβάλαμε στη διάρκεια του πρωινού και για 1,5 ώρα δυστυχώς απέβησαν άκαρπες.

Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με την γραμματεία του Αντιπεριφεριάρχη ΠΕ Καβάλας κου Αντωνιάδη, καταφέραμε επιτέλους να μιλήσουμε με τον προϊστάμενο Διεύθυνσης Συγκοινωνιών όπου μας εξήγησε ότι λόγω των καθυστερημένων ραντεβού ΔΕΝ γίνεται να δοθεί προτεραιότητα και ότι θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού στο τηλέφωνο 2513503497, αλλά η γραμμή βούιζε συνεχώς καθ΄ ολη την διάρκεια του πρωινού.

Εκ των υστέρων ενημερωθήκαμε ότι το τηλέφωνο των ραντεβού λειτουργεί από τις 8 έως τις 9 το πρωί.


Θεωρούμε απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση, στοχοποίηση και στιγματισμό.

Καλούμε όλους τους αρμοδίους να εξασφαλίσουν το δικαίωμα των ΑμεΑ την άμεση εξυπηρέτησή τους στις δημόσιες υπηρεσίες και να μην μας αναγκάζουν να προβαίνουμε σε καταγγελίες για να επιτευχθεί το αυτονόητο». 
Πηγή: enikos.gr// aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]