Στοχευμένες κινήσεις τουριστικής προβολής και διακρίσεις για την Πρέβεζα

Με διευρυμένη μορφή και με τη συμμετοχή όχι μόνο των μελών της αλλά και φορέων που ασχολούνται με τον τουρισμό, συνεδρίασε χθες η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Πρέβεζας με μοναδικό θέμα: "Θερινή τουριστική περίοδος στον Δήμο Πρέβεζας και COVID -19". Ο Δήμαρχος Πρέβεζας κ. Νίκος Γεωργάκος αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες στους οποίους κινείται η Δημοτική Αρχή και οι οποίοι είναι η προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων επισκεπτών φέτος και ένας δυναμικός σχεδιασμός για την "επόμενη" μέρα."Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα υπάρχει πλήρης εικόνα για τις κινήσεις προβολής που θα κάνουμε και τις εκθέσεις που θα συμμετάσχουμε τη νέα περίοδο", είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργάκος μιλώντας για ένα συνδυασμό του μοναδικού φυσικού τοπίου, των αρχαιολογικών μνημείων, των δυνατοτήτων για εναλλακτικές μορφές τουρισμού αλλά και των ιδιαίτερων προϊόντων που παράγει η περιοχή μας.
Ο Δήμαρχος Πρέβεζας εκτίμησε ότι τα επόμενα έτη ο τουρισμός της Πρέβεζας θα “απογειωθεί” βεβαιώνοντας ότι στη φετινή δύσκολη συγκυρία ο Δήμος θα σταθεί αρωγός στους επαγγελματίες και τους επισκέπτες με παρεμβάσεις προς κάθε κατεύθυνση. Ο Πρόεδρος της Επιτροπής και εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού του Δήμου Πρέβεζας κ. Λεωνίδας Αργυρός ως βασικός εισηγητής, μεταξύ άλλων ανέφερε:"Με την άρση των περιοριστικών μέτρων και έχοντας ως άμεση και ρεαλιστική προοπτική τον εσωτερικό τουρισμό, κατόπιν εντολής του Δημάρχου αναπτύχθηκε από τους αρμοδίους συνεργάτες μια άμεση καμπάνια επικοινωνίας. Η καμπάνια ΠΡΕΒΕΖΑ_ 2020_ Η_ ΑΣΦΑΛΕΙΑ_ ΤΗΣ_ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ! #PREVEZA2020_BeSafe_BeFree!
μηδενικού κόστους, η οποία έχει ήδη τρέξει σε κανάλια εθνικής εμβέλειας και στα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά sites το τελευταίο δεκαήμερο και έχει ήδη δημιουργήσει αίσθηση στο πανελλήνιο. Το ασύγκριτο παραλιακό μέτωπο στο Ιόνιο σε συνδυασμό με τη μοναδική ομορφιά του τοπίου οδήγησαν τα σχετικά δημοσιεύματα σε χιλιάδες κοινοποιήσεις, κοινώς έγιναν viral. Οι δημοσιεύσεις τόσο στο Πρώτο Θέμα στην ελληνική και αγγλική έκδοση, στο iefimerida και στα Παραπολιτικά άγγιξαν και σύντομα θα ξεπεράσουν τις 10.000 κοινοποιήσεις, το οποίο μεταφράζεται σε ένα τεράστιο αριθμό αναγνωστών, πάντα με μηδενικό κόστος. Η καμπάνια θα συνεχιστεί βάσει προγράμματος σε εθνικό επίπεδο με παρουσιάσεις και αφιερώματα και σε άλλα ΜΜΕ εθνικής εμβέλειας για όλη τη θερινή περίοδο.
Παράλληλα, προχωρούμε σαν Δήμος και σε μια σειρά άλλων ενεργειών, οι κυριότερες από τις οποίες είναι:
-Κατοχύρωση του LABEL ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΚΥΡΟΥΣ PREVEZA EUROPEAN SAFEST DESTINATION–ΠΡΕΒΕΖΑ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ &EUROPEAN SAFEST BEACH 2020 PREVEZA–AΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΡΕΒΕΖΑ και ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΕΣΟ ΩΣ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
Έχοντας εξοικονομήσει σημαντικά κεφάλαια από την καμπάνια εθνικής εμβέλειας και αξιοποιώντας στο έπακρο τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Δήμου μας, αδράξαμε την ευκαιρία να κατοχυρώσει ο Δήμος Πρέβεζας και η ακτογραμμή του, τους τίτλους από το καταξιωμένο European Best Destinations ως ένας εκ των ασφαλέστερων ευρωπαϊκών προορισμών και ως η ασφαλέστερη παραλία της Ευρώπης. Συνάμα, εκτός της προβολής με σχετικά δελτία τύπου από την European Best Destinations στα κορυφαία διεθνή μέσα θα αναπτυχθεί ειδική αρθρογραφία προβολής της Πρέβεζας στο πλέον καταξιωμένο μέσο, το παγκοσμίου κύρους και τεράστιας επισκεψιμότητας ανά την υφήλιο, Forbes. Επίσης οι τίτλοι SAFEST EUROPEAN DESTINATION PREVEZA 2020 και EUROPEAN SAFEST BEACH PREVEZA 2020 θα αναπαραχθούν σε όλες τις σχετικές επιχειρήσεις.
-ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ MTC Group Consulting.
Με την κάλυψη της καμπάνιας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με ιδία μέσα, ο Δήμος, έχοντας την ευθύνη και την αποστολή να παράσχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον κλάδο του Τουρισμού, προχώρησε ως όφειλε όπως κάθε τουριστικός Δήμος στη σύναψη τρίμηνης συνεργασίας με εξειδικευμένο γραφείο τουριστικού marketing. H εν λόγω επιλογή της MTC Group Consulting, της οποίας έχουν καρπωθεί τις υπηρεσίες οι γνωστότεροι τουριστικοί Δήμοι, Περιφέρειες και Οργανισμοί, μεταξύ των οποίων η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Σύρος, η Αράχοβα, η Περιφέρεια Κρήτης , η Σκιάθος, η ΚΕΔΕ, το Υπουργείο Ανάπτυξης κ.α. έγινε κατόπιν πολύμηνων διαβουλεύσεων και εξαντλητικής έρευνας αγοράς ώστε να καταλήξουμε στον αναμφισβήτητα κορυφαίο του είδους με την καλύτερη σχέση value for money.
Για να υπάρχει λοιπόν αυτή η καθοδήγηση, θα προχωρήσουμε, μέσα από τις διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος για τις δημόσιες συμβάσεις στη σύναψη σύμβασης τρίμηνης διάρκειας ώστε και να θέσουμε τις βάσεις για μια σωστή τουριστική προβολή και ανάπτυξη της Πρέβεζας τα επόμενα χρόνια αλλά και να διαχειριστούμε την κρίση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ποιό συγκεκριμένα οι υπηρεσίες που θα ζητήσουμε είναι:
1. Η διαχείριση της υπάρχουσας κρίσης στον Τουρισμό με εξειδίκευση στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων στην περιοχή του Δήμου Πρέβεζας μέσα από:
-Συμβουλευτική υποστήριξη του Δήμου και των επαγγελματιών για δράσεις και πρωτοβουλίες που πρέπει να αναληφθούν ανάλογα με τα δεδομένα που διαμορφώνονται στην εσωτερική και τη διεθνή αγορά σε επίπεδο ταξιδιωτικής ασφάλειας και ενδεχόμενης ζήτησης.
-Ενημέρωση και καθοδήγηση του Δήμου και των επαγγελματιών –μέσω των φορέων τους- σε συχνά διαστήματα (περίπου ανά τριήμερο ) για προσαρμογή στις συνθήκες που θα δημιουργούνται (νομοθεσία, διμερείς συμβάσεις, ευρωπαϊκές οδηγίες κλπ).
2. Η εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων με τηλεδιασκέψεις ή με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο των εκπροσώπων του Δήμου και των επαγγελματιών για τη μεθοδολογία προσέγγισης των αγορών σε επίπεδο μάρκετινγκ και επίσης για τις ανθρώπινες-δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό μετά τα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει λόγω του κορωνοϊού.
3. Η έκδοση δελτίων τύπου με στόχο τη διάχυση μηνυμάτων που μπορεί να ενδιαφέρουν τους εν δυνάμει ταξιδιώτες αλλά και τους διακινητές τους (ταξιδιωτικοί πράκτορες).
4. Η οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για δημοσιογράφους από την ελληνική αγορά με στόχο την προβολή του προορισμού, είτε αποκλειστικά είτε συνδυαστικά με όμορες περιοχές εφόσον η προβολή θα συμβάλει στον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος και η παρουσίαση της Πρέβεζας σε επιλεγμένο κοινό πρακτόρων και δημοσιογράφων μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων.
5. Ο εντοπισμός των αγορών και των ομάδων του πληθυσμού που ενδιαφέρονται για τα στοιχεία που προσφέρει η Πρέβεζα καθώς και η έρευνα και κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης (προσφερόμενο προϊόν, δομές και υφιστάμενοι πελάτες)
6. Η συμβουλευτική καθοδήγηση του Δήμου στην ανάδειξη των προβλημάτων και των αιτημάτων προς την κεντρική κυβέρνηση και η συμμετοχή (εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο) εκπροσώπου της εταιρίας συμβούλων σε συσκέψεις σε περιφερειακό και κεντρικό επίπεδο.
7. Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το παραγόμενο διαφημιστικό υλικό (concept / branding / θέματα strategic marketing ).
8. Μελέτη για τον εμπλουτισμό του τουριστικού μας προϊόντος και των πρόσθετων δυνατοτήτων που υπάρχουν ανάλογα και με τη διεθνή ζήτηση.
-ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ MARKETING ΔΡΑΣΕΙΣ
Επίσης ο Δήμος σε συνεργασία με άλλους Δήμους στην Ελλάδα θα περάσει στην παραγωγή αφισών της καμπάνιας σε στάσεις δημοτικής συγκοινωνίας με αρχή από το Δήμο Βριλησσίων. Σε άλλη δράση θα παραχθεί ειδικό φυλλάδιο της καμπάνιας σε 30.000 - 50.000 αντίτυπα τα οποία θα διανεμηθούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη καθώς και σε ειδική δράση σε διόδια των Αθηνών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]