ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ

7.000 αιτήσεις για 69 θέσεις!

Μεγάλο το ενδιαφέρον και από τον ιδιωτικό τομέα - Τεράστια η ζήτηση από υποψήφιους για τους διοικητικούς και τομεακούς γραμματείς στο Δημόσιο

Στον σχεδόν εξωπραγματικό αριθμό των 7.000 έχουν φτάσει οι αιτήσεις των ενδιαφερόμενων για την κάλυψη των 69 θέσεων διοικητικών και τομεακών γραμματέων στο Δημόσιο.

Η διαδικασία της κάλυψης των θέσεων αυτών τέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε μεσοβδόμαδα η Όλγα Γεροβασίλη με τους εκπροσώπους των θεσμών στο πλαίσιο της 4ης αξιολόγησης. Η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης παρουσίασε την πρόοδο στη διαδικασία για την πλήρωση των 69 θέσεων αναδεικνύοντας μάλιστα την τεράστια ζήτηση, με τις αιτήσεις των υποψηφίων να φτάνουν στις 7.000!

Από τα προαπαιτούμενα της 4ης αξιολόγησης

Η τοποθέτηση στις θέσεις αυτές συνιστά ένα από τα προαπαιτούμενα της 4ης αξιολόγησης και, σύμφωνα με την πρόσφατα ψηφισμένη διάταξη για τις προθεσμίες ολοκλήρωσης της επιλογής των υποψηφίων στις θέσεις αυτές, νέα ημερομηνία ολοκλήρωσης τίθεται η 30ή Ιουνίου 2018. Επίσης, εντός τριμήνου από την τοποθέτηση των διοικητικών και τομεακών γραμματέων, δηλαδή έως 30 Σεπτεμβρίου 2018, παύονται από το καθήκοντά τους οι σημερινοί γενικοί και ειδικοί γραμματείς υπουργείων.

Να θυμίσουμε ότι διοικητικοί γραμματείς, αναπληρωτές διοικητικοί γραμματείς, τομεακοί γραμματείς και ειδικοί τομεακοί γραμματείς θεσπίστηκαν ως θέσεις με τον Νόμο Βερναρδάκη 4369/2016 στο πλαίσιο της πολιτικής «αποκομματικοποίησης» του Δημοσίου, ενώ η επιλογή των υποψηφίων γίνεται μέσα από τη δεξαμενή του Μητρώου Επιτελικών Στελεχών αλλά και απο ενδιαφερόμενους που καλύπτουν τις προϋποθέσεις και προέχονται από τον ιδιωτικό τομέα. Αυτό εξηγεί εν μέρει, σύμφωνα με στενούς συνεργάτες της Όλ. Γεροβασίλη, και τη μεγάλη αύξηση του αριθμού αιτήσεων, με τους τομείς που άπτονται ψηφιακών και τεχνολογικών αρμοδιοτήτων να συγκεντρώνουν τις προτιμήσεις των υποψηφίων απο την «αγορά».

Οι διοικητικοί γραμματείς, όπως περιγράφεται στον νόμο, αναλαμβάνουν την εκτέλεση και διοικητική εφαρμογή της πολιτικής, όπως αυτή καθορίζεται από την κυβέρνηση και τα όργανά της. Σύμφωνα με τους συνεργάτες, «οι υποχρεώσεις και τα καθήκοντα των γραμματέων ως υπηρεσιακών παραγόντων προσδιορίζονται σαφώς στο σύνταγμα και γι' αυτό η λειτουργία τους θα υλοποιηθεί σύμφωνα με το γράμμα του συντάγματος».

Σημειώνεται ότι τους υποψηφίους θα αξιολογήσει το Ειδικό Συμβούλιο Επιλογής Διοικήσεων (ΕΣΕΔ), στο οποίο συμμετέχουν -μεταξύ άλλων- τρεις εκπρόσωποι του ΑΣΕΠ και ένας εκπρόσωπος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτος. Από τους συνολικά 7.000, οι 10 με τα κατάλληλα προσόντα θα προκριθούν στο επόμενο στάδιο της ωριαίας δομημένης συνέντευξης και κατόπιν τρεις εξ αυτών θα περάσουν στο τελικό στάδιο της επιλογής από την υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Στο τραπέζι των συναντήσεων με τους δανειστές τέθηκε και η εξέλιξη της διαδικασίας επιλογής των γενικών διευθυντών των υπουργείων. Από τους συνολικά 89 έχουν τοποθετηθεί ήδη οι 20, των λεγόμενων θέσεων Διοικητικού - Οικονομικού, ενώ μέχρι τον Μάιο αναμένεται να ολοκληρωθεί η τοποθέτηση των υπολοίπων 69.

Αναφορικά, τέλος, με τον Β' κύκλο της κινητικότητας, σύμφωνα με τους επιτελείς του υπουργείου, εξελίσσεται ομαλά, με τους φορείς να αποστέλλουν τα σχετικά αιτήματα για την κάλυψη κενών θέσεων με μετάταξη και προσωρινή κάλυψη θέσεων με απόσπαση. Μέχρι το Πάσχα αναμένεται να έχουν συγκεντρωθεί τα αιτήματα αυτά από την Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας και να έχουν δημοσιευθεί στην ειδική πλατφόρμα οι κενές θέσεις προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι υπάλληλοι να καταθέσουν τις αιτήσεις τους.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ  Μορφονιός Νίκος/Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]